MESYUARAT AGUNG PIBG SMKUSJ13 KALI KE-20 

Mesyuarat Agung PIBG Kali ke-20 telah selamat dijalankan pada 22 Februari 2020 dan dirasmikan oleh Timbalan PPD PP, Tuan Musa bin Ismail.

..baca berita penuh.

SEKITAR MAJLIS PENYERAHAN KEPUTUSAN PEPERIKSAAN SPM 2019

Tarikh : 05 Mac 2020
Masa : 10.00 Pagi
Tempat : Dewan Budiman SMK USJ 13

..baca berita penuh.

INFOGRAFIK COVID-19

Maklumat infografik pencegahan penularan wabak covid-19

..baca berita penuh.

PROGRAM SANITIASI SEKOLAH

Tarikh : 06 MEI 2021.
Hari: Khamis.
Masa: 12.00 Tengah hari.

..baca berita penuh.

MAKLUMAN TERKINI:

SANITASI KAWASAN SEKOLAH

ARAHAN PENUTUPAN SEKOLAH DI SELANGOR - PKP DAN MAKLUMAN CUTI 

PERATURAN SEMASA PENTAKSIRAN/PEPERIKSAAN

PERMOHONAN BANTUAN AWAL PERSEKOLAHAN (BAP) TAHUN 2021 SMK USJ 13

  1. Syarat utama untuk permohonan Bantuan Awal Persekolahan Tahun 2021 ialah pendapatan kasar isi rumah RM 3000 dan ke bawah. Setiap pemohon perlu mengisi borang PB-1 dan dihantar ke kaunter pejabat untuk pengesahan penerimaan bagi permohonan Bantuan Awal Persekolahan Tahun 2021

  2. Borang PB-1 yang lengkap diisi perlu disertakan bersama;

    • Slip gaji terkini ibu bapa / penjaga

    • Salinan kad pengenalan murid

    • Salinan sijil lahir murid

    • Salinan kad pengenalan ibu bapa / penjaga (salah 1)

    • Salinan buku akaun murid yang mempunyai maklumat nombor akaun bank murid (untuk tujuan penyaluran tunai ke akaun murid)

  3. Sekiranya ibu bapa bekerja sendiri dan tidak mempunyai slip gaji, sila pastikan anda melengkapkan borang PB-2 dan mendapatkan pengesahan beserta cop seperti Pegawai Kerajaan Kumpulan A / Pengerusi JKKK / Penyelia Pembangunan Mukim /Penghulu / Penggawa / Ketua Kampung atau yang setaraf dengannya.

  4. Tarikh akhir penghantaran maklumat di atas ialah pada 26 Februari 2021 (Jumaat)

 

Muat turun BORANG PB-2 di sini

Go to top
Template by JoomlaShine